ninja

マンソンがプライベート写真をアップしています。


最近何かとお騒がせな南アフリカのヒップホップ系男女デュオ、ダイ・アントワードと一緒に撮った写真です。彼らは以前からマンソンファンであることを公言しており、マンソンのロスの自宅にも招かれたそうです。このロリ顔の美少女(ヨーラン)が実はかなりとんでもないんだけど・・・。ちなみに、ヨーランはドラゴン・タトゥーの女の女優の候補にも挙がっていたそうです。
http://instagram.com/p/SIylR3nxGG/
http://instagram.com/p/SIx9JgnxFc/
20121118-01.jpg
20121118-02.jpg
ダイ・アントワードの今年5月のインタビューはこちら。マンソン宅への訪問について語っています。
http://www.thestranger.com/seattle/a-heart-to-heart-with-die-antwoord/Content?oid=12585648

Talk about visiting Marilyn Manson. Did he have the one scary contact lens in?
Yo-Landi: We went to his house, and he wouldn’t let us leave. He locked the door and hid the key. I think he had the contact in, I don’t know. He made us drink a lot of this stuff called absinthe. He makes his own brand in Switzerland. It’s called Mansinthe. It has 66.6 percent alcohol. He lives in this house-castle, and it’s all black inside. There’s no light. He has a cinema, and a studio, and all these paintings, and a bar serving only absinthe. He got us really drunk and then asked Ninja to spray-paint something on the ceiling above his bed.
What did you spray-paint above his bed? Die Antwoord should do a song with Marilyn Manson.
Ninja: I spray-painted an evil boy. I was so drunk, I didn’t know what to do. We tried to do a song with him! It would be peachy. We went into his studio and everything. But we were just too fucking drunk. I couldn’t stop laughing. It sounded stupid. Maybe we’ll try again. Marilyn Manson is a warped-ass motherfucker. I love him.
マンソンを訪問した時のことについて話そうか。彼は不気味なコンタクト・レンズをしていたかい?
ヨーラン:あたしたちは彼の家に行ったわ、そして彼は帰してくれないの。彼はドアをロックして、鍵を隠しちゃったわ。コンタクトをしていたように思うけど、わからない。彼はあたしたちに散々アブサンを飲ませたの。それは彼のスイスのブランドなのよ。マンサンって名前の。何しろ66.6パーセントのアルコールなんだから。彼はお屋敷に住んでいて、中は真っ黒なの。灯りもないのよ。彼は映画館とスタジオと本と絵を持っていて、バーはアブサンだけを出すの。彼はあたしたちを散々に酔っぱらわせて、ニンジャに、彼のベッドの天井に何かスプレーで描くように頼んだわ。
君はマンソン家のベッドの天井に何をスプレーしたんだい?ダイ・アントワードはマンソンとコラボするべきだよ。
ニンジャ:俺はイカれたボーイをスプレーしたよ。俺はへべれけに酔っぱらっていた。俺たちは彼と一緒に歌おうとしたよ!きっと最高だろうからね。俺たちは彼のスタジオに入った。だが、俺たちは何しろ飲みすぎていた。俺はバカ笑いを止められなかった。アホみたいだろ。たぶん、もう一度やってみると思うよ。マンソンはマジで最高にイカれたバカ野郎だ。俺たちは奴が好きだよ。

ダイ・アントワードはこちらです。こういうブチ切れた確信犯ってキライじゃないです。しかし炎上商法やってるよなあ。
http://www.facebook.com/DieAntwoord

ダイ・アントワードはこちらです。
<%Amazon(B006OAB1SA|m|3|default)%>


管理人のツイッターアカウントはこちらです。
https://twitter.com/rinforzato

カテゴリー: 総合 パーマリンク

ninja

マンソンがプライベート写真をアップしています。

(さらに…)

カテゴリー: 総合 パーマリンク